שאלות נפוצות
משלוחים
איך ומתי יגיע אליי התכשיט שרכשתי?
אנו עושים את מירב המאמצים לשלוח לך את התכשיט שבחרת מהר ככל האפשר (:
לאחר שחברת המשלוחים תאסוף את החבילה ממשרדנו, יישלח לטלפון הנייד שלך מסרון עם פרטי המשלוח ומספר טלפון ליצירת קשר עם חברת המשלוחים. השליח יתאם איתך מועד נוח לאספקה ויגיע לכתובת היעד בתוך 4 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. במידה ומדובר בטבעת או תכשיט בעיצוב אישי עם שיבוץ יהלומים או זירקונים, זמני האספקה עשויים להתארך בכ-2 ימי עסקים נוספים.
השליחים שלנו מגיעים לכל מקום בארץ והמשלוח אינו כרוך בתשלום!
לקוחות רשומים באתר יכולים להתעדכן במצב ההזמנה באזור האישי.
עוד בנוגע למשלוחים ואספקה ניתן לקרוא כאן >>
האם עליי לשלם עבור המשלוח?
לא, המשלוח הוא חינם ללא תוספת תשלום!
המשלוח מגיע עם שליח עד הבית ולכל מקום בארץ!
איסוף עצמי – האם ניתן לבוא לאסוף מכם?
כמובן! ניתן לאסוף את ההזמנה ישירות ממשרדינו אך רק כאשר נעדכן שהיא מוכנה😊
לאיסוף עצמי - יש לבחור באפשרות זו בעת ביצוע ההזמנה (בשלב בחירת סוג המשלוח) ואנו נעדכן אתכם ברגע שההזמנה מוכנה.
הכתובת שלנו היא: רחוב הר סיני 5, קומה 3, תל אביב.
שעות הפעילות שלנו הן: ימים א-ה בין השעות 09:00-16:45.
במידה וברצונכם לאסוף את ההזמנה במועד ספציפי, אנא צרו איתנו קשר ואנו נבדוק היתכנות (:
אחריות
האם יש אחריות על מוצרי youme?
בוודאי!
כל תכשיטי הזהב שלנו עשויים מזהב אמיתי 14 קראט, מיוצרים תחת סטנדרטים בינלאומיים ובאישור מכון התקנים הישראלי.
אנו מעניקים אחריות על החומר שממנו עשוי התכשיט ואחריות לשנה על כל ליקוי שיתגלה בתכשיט, למעט שברים; קרעים; מעיכות; שריטות.
בכל מקרה שקרה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נשמח לעזור ככל שניתן (:
עוד בנוגע לאחריות שלנו ניתן לקרוא כאן >>
על המוצר
האם הזהב הוא זהב אמיתי 14 קראט או שמדובר בציפוי/גולדפילד?
כל תכשיטי הזהב שלנו עשויים זהב אמיתי 14 קראט (לא ציפוי ולא גולדפילד). כל התכשיטים מיוצרים באיכות גבוהה תחת סטנדרטים בינלאומיים ובאישור מכון התקנים הישראלי. בנוסף, כל תכשיט מגיע עם תעודת אחריות המפרטת כי מדובר בתכשיט מזהב 14 קראט.
האם ניתן לרכוש עגיל בודד?
רוב העגילים שלנו באתר נמכרים כזוגות בלבד, למעט פירסינגים ומספר מצומצם של עגילים שנמכרים כבודדים. במפרט של כל עגיל באתר, מצוין האם הוא נמכר כבודד או כזוג, ואין אפשרות לשינויים במידה והוא נמכר כזוג.
ולכן אין אפשרות לרכוש עגיל בודד במידה ומופיע במפרט כזוג.
מהי רמת האיכות של תכשיטי youme?
תכשיטי youme עשויים מזהב אמיתי 14 קראט ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים ובאישור מכון התקנים הישראלי. אנו מקפידים על איכות בלתי מתפשרת על כל מגוון התכשיטים שלנו.
מידת טבעת - איך ניתן לדעת מה מידת הטבעת שאני צריכה לבחור באתר?
תהליך מדידת הטבעת הוא הכי קל שיש (:
מצאי טבעת שיש לך (כזו שמתאימה בדיוק על האצבע שאת רוצה), ובמקביל הצטיידי בסרגל למדידת הקוטר הפנימי של הטבעת.
הניחי את הטבעת על גבי הסרגל כך שאמצע הטבעת יהיה מונח על השנתות של הסרגל (ראי תמונה מצורפת).
לאחר מכן, תמדדי את הקוטר הפנימי של הטבעת ע"י ספירת מספר השנתות שמופיעות בסרגל, מצד לצד של פנים הטבעת, (כל קו על גבי הסרגל מייצג מילימטר).
לבסוף, המירי את מספר המילימטרים שקיבלת - למידת הטבעת שהם שווים ערך אליה, על פי הטבלה המצורפת.
יש לציין, המידות המופיעות לבחירה באתר הן מידות ישראליות.
במידה ואין לך טבעת שמתאימה לאצבע שאת רוצה לרכוש, את יכולה להיעזר באופציות הנוספות של מדריך המידות שלנו שמופיע כאן. וכמובן לפנות לשירות הלקוחות במידה ואת צריכה עזרה נוספת.
במידה והינך מעוניינת במידה שאינה מופיעה בטבלת המידות שלנו - תשלחי לנו בבקשה הודעת ווטסאפ לטלפון: 054-5292965, עם צילום מסך של הטבעת שאותה את מעוניינת לרכוש והמידה בה את מעוניינת, ואנו נבדוק לך האם ניתן לעשות אותה במידה שביקשת והאם זה יהיה כרוך בעלות נוספת :)
אפשר להתקלח או לרחוץ בים עם תכשיט מזהב?
תכשיטי הזהב האיכותיים שלנו עשויים מזהב בתקן 14 קראט ואין כל חשש להרטיב אותם ולהיכנס איתם לים או לבריכה. הם לא יתחמצנו ולא ישחירו - באחריות!
האם ניתן להחליף זירקון ליהלום/ יהלום לזירקון/ אבן כחולה במקום אבן ירוקה?
לצערנו, לא ניתן לבצע החלפות של אבנים בתכשיטים. אנו מוכרים את התכשיט לפי המפרט שלו.
האם אפשר לנקות את התכשיט?
כמובן. השרי את התכשיט במים חמים עם מעט נוזל כלים למשך 5 דקות, ואחר כך שטפי אותו במים נקיים.
לבסוף נגבי עם מטלית – והתכשיט ינצנץ שוב כמו חדש.
הזמנות
מדוע כדאי לי להירשם לאתר ומה אמצא באזור האישי שלי באתר youme?
עם הרישום לאתר ייפתח עבורך אזור אישי המקנה לך מגוון הטבות ויתרונות:
אפשרות מעקב אחר ההזמנות שלך, פרטי ההזמנות והפרטים האישיים שלך.
מבצעים ייחודיים ועונתיים.
מעקב בזמן אמת אחר ההזמנה שלך עד לקבלת התכשיט.
צפייה וניהול של הפריטים שסימנת ב-"המועדפים של".
האם אוכל לשנות את פרטי ההזמנה לאחר שהושלמה?
אנו רוצים שהזמנתך תגיע ליעדה מהר ככל האפשר ולכן תוכלי לשנות את פרטי ההזמנה עד לשעה 15:00 ביום ההזמנה.
אם השלמת הזמנתך שלא ביום עסקים (סופ"ש או חג) תוכלי לשנות את פרטי ההזמנה עד לשעה 15:00 ביום העסקים הקרוב.
לתשומת ליבך, שינוי פרטי הזמנה עלול לגרום לעיכוב של יום עסקים נוסף במשלוח התכשיט.
האם יש חנות שאפשר להגיע אליה ולראות את המוצרים? למדוד?
החנות שלנו היא חנות אינטרנטית בלבד, לא פרונטלית (אין לנו תצוגה במקום).
את יכולה להתרשם מהתכשיטים שלנו באתר, הכל מגיע עם שליח עד הבית ללא תוספת עלות! במידה ואת צריכה צילום נוסף להמחשה או ייעוץ, את מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נשמח לעזור עם תמונות מוצר נוספות ומענה לכל שאלה!
האם ניתן לשלם במזומן לשליח?
לצערנו, לא ניתן לשלם מזומן לשליח כיוון שלא מדובר בחברת שליחויות שלנו אלא בחברת שליחויות חיצונית.
ניתן לשלם באמצעות PayPal, כרטיס אשראי או בהעברה בנקאית. אם ברצונך לשלם בהעברה בנקאית, אנא צרי איתנו קשר ונמסור לך את כל הפרטים הנדרשים להעברה.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כמובן. ניתן לבצע תשלום בכרטיס אשראי באתר עד 8 תשלומים ללא ריבית.
ביטול עסקה והחזרה
האם אוכל לבטל את העסקה?
ניתן לבטל עסקה מכל סיבה שהיא.
כיוון שאנו עושים מאמצים גדולים לשלוח את ההזמנה מהר ככל האפשר, ניתן לבטל את ההזמנה עד השעה 15:00 ביום ההזמנה, לאחר מכן התכשיט כבר בדרכו אלייך.
אם עדיין תרצי לבטל הזמנתך, תוכלי להחזיר לנו את התכשיט אלינו, ללא עלות, עד 14 ימים מיום הרכישה ולקבל זיכוי כספי מלא.
אם העסקה הושלמה שלא ביום עסקים (סופ"ש או חג) תוכלי לבטלה עד לשעה 15:00 ביום העסקים הקרוב.
מהי מדיניות ההחזרות שלכם?
אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהרכישה – אין בעיה! אפשר להחזיר אלינו את התכשיט ולקבל זיכוי:
- עד 14 ימים ממועד הרכישה, יתקבל זיכוי כספי מלא דרך אמצעי התשלום שבו שולמה העסקה.
- עד 30 ימים ממועד הרכישה, יתקבל שובר בשווי התכשיט לרכישה באתר. השובר יישלח אל כתובת הדוא"ל שלך.
לתשומת לבך: תכשיט שיוצר בהזמנה מיוחדת, לפי מידה ו/או דרישה אישית יזוכה ב-70% מהסכום.
ימי ההחזרה נספרים מהיום שבו קיבלת את התכשיט עד היום שבו הגעת עם מעטפת ההחזרה לסניף הדואר או למשרדנו. אל חשש, גם אם התכשיט יגיע אלינו אחרי 14/30 ימים, נוכל לדעת מתי הוא נשלח לפי חותמת הדואר על המעטפה.
בכל שאלה או בירור אנא אל תהססי לפנות לשירות הלקוחות שלנו,
בדוא"ל: youme@youme.co.il או במענה טלפוני 03-6219955 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
נשמח להקשיב ולסייע בכל עניין! (:
כיצד מחזירים מוצר שהזמנתי?
בחבילה שקיבלת מאיתנו ישנה מדבקת תגוביינא.
יש להכניס למעטפה את התכשיט (לשים אותו בתוך קופסא על מנת לשמור עליו) ולצרף אליו את כרטיס פרטי הרכישה שהגיע עם התכשיט.
יש להדביק את מדבקת התגוביינא על גבי המעטפה (משלוח חינם), ובצדה השני של המעטפה לרשום את פרטיכם ולאחר מכן, למסור אותה בסניף הדואר הקרוב.
משלוח התכשיט בחזרה אלינו הוא על חשבוננו, אין צורך לשלם עליו בדואר. המשלוח הוא בדואר רשום, ועליך לקבל מספר מעקב.
*לפני ששולחים את החבילה לשים לב שיש פרטי זיהוי שנדע לעדכן כשמגיע (:
אנו תמיד ממליצים לצרף פתק עם מס' הזמנה ומה הפעולה שברצונכם לבצע (החזר כספי/החלפה/תיקון).
וזהו (:
**אנו ניצור עמך קשר ברגע שהתכשיט יגיע אלינו!
החזרתי מוצר שהזמנתי, איך אני יודע אם קיבלתם אותו?
ברגע שנקבל את החבילה, נעדכן אותך על כך! אם לא קיבלת עדכון, זה כנראה משום שהחבילה עדיין לא הגיעה אלינו. אנו אוספים את הדואר בימים מרוכזים (שומרים לנו בדואר את כל החבילות שלנו אז אל דאגה) ולעיתים לוקח לדואר קצת זמן להגיע, אך אין מה לדאוג – הכל מגיע ואז אנו יוצרים קשר (:
במידה ואת לא זוכרת אם הכנסת פרטי התקשרות את מוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון שלנו 03-6219955 ואנחנו נבדוק את סטטוס החבילה ונשמח לסייע (:
תמיכה ושירות לקוחות
כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
בכל שאלה או בירור, אל תהססי לפנות לשירות הלקוחות שלנו,
דרך טופס יצירת הקשר באתר, בדוא"ל: youme@youme.co.il או בטלפון: 03-6219955 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
נשמח להקשיב ולסייע בכל עניין! (: